13 Temmuz 2014 Pazar

We Teach Love :D

                      

Evet yine uzun bir aradan sonra karşınızdayımm bu aralar genellikle k pop idolleri paylaşımları yaptımm birazda film ve dizi hakkında paylaşım yapalım bu gün size favori filmlerimden biri olan WE TEACH LOVE u siz kore kore severlerine elimden geldiğince anlatmaya çalışacagım.
.umm başlıyorum... başladumm !!bir tane kızımız var kızımız çocukluğundan beri birine aşık olmuş yıllardır tek taraflı bir aşk yaşıyor ve bu arada  korede  erkeklerin kadınları tavlamalarına yardım eden bir çeşit çöpçatan şirketi oluyor oraya başvuruyor kızımız Lee Jin Yi şirketin başı da ben diyim taş sen de meteor. bir yakuşuklu bir yakuşukluuu .. kızımızda bu oglana gidiıyor diyor böyle böyle oğlanda kabul ediyor olaylar başlıyorr ..ayigoo bir daha izleyesim geldiii...gerçekten kalbinizde güzel tatlar bırakacak bir film ..şahsen ben çook beğendim umarım sizde beğenirsiniz...

   
    We Teach Love


       

Korece adı:사랑을 가르쳐 드립니다
Diğer Bilinen Adı: I'll Teach You Love
Bölüm: 1 
Tür: Romantik
 Yayınlandığı Kanal: MBC
 Yayın Dönemi: 10 Ekim 2010
 Yonetmen: Kwon Suk Jang
 Senaryo: Kwon Soon Won


KONUSU

Konusu:Lee Jin Yi çiçekçi olarak çalışan çekingen bir kızdır. Çocukluğundan beri aşık olduğunu Chul Woo ya açılamamıştır. Kwon Tae Joon ise erkeklerin kadınları tavlamalarına yardım eden bir çeşit çöpçatan şirketinin başındadır.
Tae Joon dan yardım almaya başlayan Lee Jin Yi, baştan aşağıya değişerek Chul Woo yu tavlamaya çalışır.


OYUNCULAR

 Kim Kyu Ri - Lee Jin yi
Ki Tae Young - Kwon Tae Joon 
Yang Jin Woo - Choi Chul Woo 
Lee Sung Min - Park Yong Dae
 Hyun Woo - Oh Ji Hoon 
Choi Jae Hwan - Hacker Yoon



     Resimlerimizz gelsinn !!!
















birde filmimizle alakalı bir videoya bakalım mı ???



benden bu kadar umarım beğenirsiniz yorumlarınızı beklıyorum 
tek ben mı sevdım fılmı yoksa sızde sevdınız mı mutlaka yazın fılmı arastırırken o kadar da meshur olmadıgını fark etıım !!! 
yoksa ben zevksız mıyımm ??kkkkk
nese umarım değildirimm !!! bayağa kuşkulandımm şu ann kkk :D
salıcakla kalın esen kalınn ...
NUR dan dipnot :Kwon Tae Joon benimmm  !!! kkkk









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder