19 Şubat 2019 Salı

HADİ GELİN BİRAZ AÇALIM 1



     


         Bugün aslında dün olsaydı her gün aynı güne aynı insanlara ulaşsaydınız .acaba kararlarınız aynı olur muydu . sonuçları olmayan kararlarla da aynı şeyleri yapar mıydınız ?
sevdiğinizi mi söyler miydiniz nefret mi kusarsınız  ne dersiniz !!!


      Hadi gelin ne demek istiyorum biraz açalım . sabah uyandınız anneniz sesleniyor çalar saatiniz çalıyor falan   her şey aynı kalkıyorsunuz mutsuzsunuz ya da değilsiniz bilmiyorum :) sonra işe eve okula gidiyorsunuz ve sizin için yazılmış senaryoyu yaşıyorsunuz ama neler var bu senaryoda insanlar ne der davranışları , o beni kırabilir ama ben içime atmalıyım çünkü ben ıyı bir insanım iyiliği ; haksızlıklara göğüs germeliyim zamanı gelince  bende ilerde haksızlık yapacağım haklılığı, kimseyi sevmesem de  seviyor gibi yapmalıyım ayıp olur sevgisi bıla bıla ve gün biter sabah o mükemmel güne uyanmak için uyursunuz ve ne süpriz annenizin sesi ve çalar saatiniz çalıyor  her şey aynı kalkıyorsunuz mutsuzsunuz ya da değilsiniz bilmiyorum :) sonra işe eve okula gidiyorsunuz ve sizin için yazılmış senaryoyu yaşıyorsunuz ama neler var bu senaryoda insanlar ne der davranışları , o beni kırabilir ama ben içime atmalıyım çünkü ben ıyı bir insanım iyiliği ; haksızlıklara göğüs germeliyim zamanı gelince  bende ilerde haksızlık yapacağım haklılığı, kimseyi sevmesem de seviyor gibii yapmalıyım  ayıp olur sevgisi bıla bıla ve gün biter sabah o mükemmel güne uyanmak için uyursunuz  ve ne süpriz.....


 yanlış okumuyorsunuz efendim tekrar tekrar aynı güne uyanıyorsunuz evet aynı bıla bılalar  peki aynı güne uyanıyor olsanız aynı davranışları sergiler miydiniz. sevmediğiniz birşeyi dışlanmak uğruna yapar mıydınız , yalan söylemekten vazgeçip doğruları söyler miydiniz? içinizde en ufak bir şey kalmadan yaşar mıydınız  özgürce koşup sırılsıklam ağlar mıydınız ? sırf kadınsınız diye sevdiğiniz adamın açılmasını bekler miydiniz? mobbing uygulayan patronunuza istifanızı verir miydiniz? dünya  için o dedorantlardan vazgeçer miydiniz ? yada makyajsız dışarı çıkar mıydınız ? yaptınız şeylerin sonuçları olmasa mutlu olamak için ne yapardınız .?

  bunlar benim şu anda aklıma üşüşen fikir pıtırcıkları değil tabiyki bu çok güzel bir film olan bugün aslında dün dünün ana teması :) her günümüz aynı değil mi aslında o zaman üç nokta bir göz kırpma :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder