24 Aralık 2019 Salı

CESURLUK VE İKİ AĞRI KESİCİ



  Bugün bir vedam var aslında çok önce olan bir vedaydı ama bugüne nasipmiş bazen söz bir haber bazende bir fotoğraf yeter bir anının kalbinize tekrar aynı acıyı hatırlatmasına yada incecik bir sızı olup merhaba demesine....


O zaman baştan anlatıyım hatta itiraf edeyim demek daha doğru  çünkü bu bir yıllık belkide daha öncesi ne zaman başladığını bilmediğim için daha da uzun bir sır olabilir :)
itiraf ediyorum daha önce şu koca ömrümde bir kimseyi hiç ama hiç sevmemiştim ne acı çünkü sevgi pek güzel pek ihtiyaçmış ama bazen soruyorum kendime belkide hayattaki çoğu savaştan sonra acaba diyorum ilk önüne çıkan ihtimale mi tutundun yani aslında sevgi denen tohumu kendin mi fitilledim o olmasa da başka bir ihtimale tutunacak mıydın (bu konuda bir teorim var başka yazıda yazmak isterim) bilmiyorum öyle ise de değilse de sevdim sonuçta ama komik olan bu yaşımda platoniğe düştüm inanın utanmıyorum sadece yaşıma gülüyorum ....
 İnanın sevgimi göstermeyi bilemedim o kadar uzun zaman sonra bu bende nefes alan sevdayı bedenimde nasıl tutacağımı bilemedim sanki ilk kelimem de anlayacaklardı sevdiğimi kalbimin çarpıntısını kulaklarımın çınlamasını duyacaktılar (hatta bazı zaman onunla konuşurken ne dediğini anlayamazdım kendi sevda seslerimden :)) bende o yüzde sustum sevdikçe sustum işte sonra bir gün gideceğini duyunca kalemim açıldı ona yazdığım gidecek adresi  olmayan hiç bir isimle başlamayan mektuplardan birini yazdım son kez özür dileyerek başladım ve yoluma devam etmek için diye bitirdim biliyordum ya aslında kalbinde başka fırtınaların başladığını ama yenildim ya ben kendi fırtınam da evsiz yolsuz kaldım bilemedim işte ilk olunca ilk kez olunca istedim o yol göstersin ben cesur oluyum  .....
artık şimdi onun mutlu olduğunu görebiliyorum görmekte ne soyut şey aslında hissetmek gib mutlu olsun der eskiden sevmiş kalp iyi bir insanı sevmiş kalp ,ama bende mutlu oluyum mutluluk yola çıkmış olsunda yarın karşılaşıyım 
 Notum nedir sevgili okur ve sevgili kıymetli kendime : bu sevgi bize ait söyleyin kavuşamama hikayeleri olsun sonu bekide kavuşursunuz belkide nereden köken aldığı belli olmayan ama pek kıymetli sevgi dilinizin ucundadır . 
 Sonuç  beni sevmiyormuş ya da ben onun için kıymetli bir insanmışım en azından bunu öğrenmiş oldum ilk ret edilme mesajımıda almış oldum :) 
    Cesaretim ve iki ağrı kesici , bir çok mektup kalmıştı hatıra niyetine gidenden  ağrı kesicileri içtim kafam rahatladı mektuplarda o kadar tatlı ki evlatlarıma bir gün hatıra kalsın artık içlerinde yazılanların duyguları yok ama genede annelerinin ilk aşkını bilsinler .... 


beni duyan birileri varsa  mutlu olma fırsatınız varsa kaçırmayın efendim ....
HOŞÇA KAL İLK AŞKIM .....

 mutlu yıllar şimdiden 2020 en güzel yılımız olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder