20 Mart 2016 Pazar

Limitless (Dizi)

                      LIMITLESS


Evet uzun bir aradan sonra yine karşınızda Nurunuz!!kkk 
  Bu aralar izlemeye doyamadığımız dizimiz Limitless ı tanıtacağım siz sevgili mor perdelik okuyucularımıza !
İlk olarak filmini izlediyseniz ordanda aşina olduğumuz konuyla karşımız çıkıyor dizimiz...
ıkcası ben fazla bir beklenti ile açmamıştım lakin bir anda dört bölümü deviriverdim gitti..Böle şekilli şukalı acayip şeyleri seviyorsanız ahanda diziniz !!
Neyse filmi bilmeyenler için size bir iki ufak bilgi verelim .
Olaylarımız şöyle icra etmekte Finch (dizimizin taşı ), NZT-48 adındaki gizemli bir hapı almakla bu güne kadar gördüğü, duyduğu ve okuduğu her şeyi mükemmel şekilde hatırlamasına yardımcı olan ilacı keşfeder.(keşke gerçektete öle bir ilaç olsun diye haykıra haykıra izleyeceğiniz bir dizi en azından içinzden geçer ama ben olayı abartanlardandım tabiki) Televizyon dizisinin ve yine aynı konuyu ele alan filmin konusu, İrlandalı yazar Alan Glynn'in ilk basımı 2001 yılında yapılan ve 2011 yılı Mart ayında yeniden piyasaya sürülen The Dark Fields(Türkçe:Karanlık Alanlar) adlı romanına dayanmaktadır.















Umarım seversiniz canlar!Benden bu kadar! yorumlarınızı bekliyoruz !!seviliyorsunuz !!Salıcakla kalınn kkkkk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder