2 Kasım 2013 Cumartesi

MİMLEDİM SONUNDA...

EVET SONUNDA BENDE MİMLEDİM ....ŞİMDE SİZLERLE MİMİMİ PAYALAŞACAĞIM                                                                        ...GELİYORR...



1. İlk izlediğiniz Kore dizisi? Dizi hakkında yorumunuz nedir?

Benim ve daha bir çook kişinin olduğu gibi Goong yani Düşlerimin Prensi.Bayağa aşığığıydım düşlerimin prensinin TRT de yayınlandığında izlemiştim.. tabii o zamanlar ne bilgisayar ne internet vardı , hatta hatırlıyorum kaçırdığım bölümlerin sabah tekrarı vardı sabah onun için kalkar izlerdimm ..ahhhh eski günler duygulandım..Dizinin geçtiği mekan olarak lise de olunca bende kayışlar koptu zaten ...neyse uzatmadan diğer soruma geçiyorum ....kkkkk








   2. İlk oppanız, ilk unniniz?
İlk dizimden de anlaşılacağı gibi benim ilk oppam kim jeong hoon'du..Tabi koreye olan ilgim artıkça oppalarımda arttı.unniye gelince unni olarak da sanırım unnim diyeceğim..Gong hyo jin dir ..en sevdğim yanı ise bana o kadar doğal geliyor kii onu gerçekten çook beğeniyorum..belki bu the greats love dan kalan bir duygu ama gerçekten idolum..ayşş tatlı yyahh..,..kkkkkkk























  3.Oyunculuğunu beğendiğiniz Koreli aktör ve aktristler kimlerdir?

Erkek derseniz kesinlikle Jang Geuk Suk  ben onun mimik ve yüz hareketlerine aşık biri olarak oyunculuğunu gerçekten çoooook beğeniyorum ...erkekler üzerinden devam edersek isimlerini sayacağım şimdi herkez gibi tabiki de Lee Min Hoo var umm hun bin (süperrr ) :)  Lee seung ki var umm cha seong woo ( ayyyşş onu nasıl sona koyarım ölmek istiyorum ) :) :) sanırım duramayacağım diğer soru lütfen...kkkk 




Ost'sini (müziğini) en çok beğendiniz dizi hangisidir?

Tabikide ''you are beatıful'' jang geun suk un sesi ve lee hong kı nın seslerini çoookk beğendiğim koreliler ...bu yüzden sanırım en sevdiğim ost unu en çok beğendiğim dizi you are beatıful....anjell sizi seviyorumm....kkkkkkkkkk


                             


           5. İlk izlediğiniz anime ve Kore filmi?

İlk izlediğim kore filmi ''ölüm zili'' ydi sanırım onu korku filmi olarak izlemiştim sonra fark ettim ki bir kore filmiymiş onun dışında bilinçli olarak izlediğim kore filmim  '' bir milyonerin ilk aşkı''ydı aşırı romantik olunca bende hatlar kopmuştu onun dışında etkisinden bayağa çıkamamıştım filmin gerçekten çoook güzel bir diziydi...
Animeye gelince anime olarak ise yine TRT yayınlarından ''yürüyen şato '' yu izledim..Onun da çizgi film olarak biliyordum tam manasıyla işte bu animedir ,diyerek izledğim film ise ''zaman da sıçrayan kız '' dı bayılarak izlemiştim filmii... ayyşşş aklıma geldikçe izliyorumm.. süper bir animeee...kkkkkkkkkk






  6. İlk izlediğiniz tarihi dizi?

İlk filmimden de anlaşılacağı gibi ''düşlerimin prensi''ydi gerçekten çook tatlı bir diziydi tabi tarih filmi sayılırsa onun dışında izlemedim ....


 7. Tayvan, Japon yapımları ile aranız nasıl?

japon filimlerini de çook seviyorum ..aslında animelerini seviyorum,gerçekten çook eğlenceli gerçekten gülme krizlerine girdiğimi hatırlıyorum düşününce animelerii....
Tayvan filmlerini de aslında sadece ''First Love '' ı izledim aslında izlemedim bildiğin ezberledim bayıldım öldüm bittim diyebilirim.... çoook güzeldi dizi...




 8. Ne kadar süredir Kore dizisi izliyorsunuz? Bu süre zarfında kaç tane izlediniz? Aklınıza ilk gelen izlenmeli dediğiniz diziler hangileri?

Beş yıldır izliyorum, hala da izliyorum ve seviyorum valla bayağa izledim saymadım ..izlemeli dediğim diziler ise 49 gün,Youre Beautiful, 49 Days, My Girlfriend is a Gumiho,Düşlerimin prensi ... ve daha bir sürü walla başlamıyım bitiremem şimdi aklıma gelen ilk diziler  bunlar...






   9. Sıkıldığınız diziler?

Sıkıldığım diziler Nail Shop Paris vardı onun dışında başladığım dizilerin genellikle ilk bölümlerine bakararım  eğer beğenmezsem zaten bırakırım nail shop parisin konusunu fazla beğenmemiştim ama baş roller süperdi :)



 10. Hangi dizi karakterlerine tekme tokat dalmak istersiniz?

Tabiki de ''you are beatiful'' da gominam a çünkü herkezi kendine aşık ediyor dzide en sevmediğim şey artı olarak ''heartstring'' de de park shın ın rolunden nefret etmiştim çook zorbaca gelebilir ama gerçekten tekme tokat (hakiki osmanlı tokadı :) ) dalasım geliyor ... :) kkkkkkk 



  11. Sonunu beğndiğiniz ya da beğenmediğiniz diziler?

Sonunu beğendiğim dizi olarak kesinlikle ve kesinlikle 49 gündü nasıl bir sondu öyle ağlamak istiyorsun ağlayamıyorsun gülmek istiyorsun olmuyor tam depresyonluk dizi ama gerçekten abi ne oluyor demiştim son bölümde hayşş valla aklıma geldikçe ağlamak istiyorum...




12.Dizi müzikleri hariç ilk dinlediğiniz şarkı?

Bir çok k-pop fanı gibi super junıor ile başaladım mr. simple dı hatta ilk şarkıları bir müzik kanalında vardı ilk başta koreli olduklarını fart edememiştim ondan sonra  programın sonunda k-pop fanlar ı içindi bu şarkımızda diyince taşlar yerine oturdu ondan sonra bir çook suju hayranının yaptığı gibi bende danslarını yapmaya çalıştım ama ne çare kkkkk.. :) :)


  13. Sevmediğiniz unni ve oppalar?

Walla ne yalan söylüyüm Park Shin Hye ' ye bir türlü ısınamıyorum onun dışında öyle gıcık gittiğim bir oppa olmadı ama unni olarak gerçekten park shın ı sevmıyorum ((bir türlü sevemedim şu kızı yahh))  :/  viyannee unni .... :(


 14. Korece mi, Çince mi, Japonca mı?

Japonca koreceye bakışla zor bir dil ama bir türk olarak japonca çook daha eğlenceli bir dil bence ama tabi korece her zaman kalbimde .... :) :)

ayyşş ne güzel oldu beee mimim bana bu mimi yapmamda öncü olan http://koregunluklerim.blogspot.com teşkürlerr sarangee :) :)









İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ GİF VE FOTORAFLARI TEKRAR TEŞKÜRLER SONUNA KADAR OKUYAN KORECANLARAA...








ZAFER BENİMDİR  !! 






















6 yorum:

  1. ayyigooo çookk tatlı olmuş sayfada yazılarda tebriklerr

    YanıtlaSil
  2. teşkurler canımm begenmene sevindim (:

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş benimde ilk filmim goongdu
    .)

    YanıtlaSil
  4. goong mu super dızı yyaa gercekten ayrıca gercekten teskurler begenmene sevındım canım yahhh

    YanıtlaSil
  5. canım cevapladığını biraz geç gördüm ama çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay cooook teskurr ederımm her sey ıcın....:) :) :)

      Sil