11 Ocak 2014 Cumartesi

NEDEN KORE ???? ~~~ :)

Neden mi kore ???

buda sorumu ??????

aslında açıklmasını yapmak biraz zor ama elimden geleni yapmaya çalışcağım....




ilk olarak insanları ....
mutlaka sizin de dikkatinizi çekmiştir kore insanlarının birbirlerine karşı olan saygılarıı mÜkemmellik dercesınde ben işte buna aşığım maalesef bu türkiye de oturtulamamış bir düzendir işte bu yönden koreyi gerçekten kıskanıyorumm....





sonra hayatları hayata bakış açıları davranışları ...
bu yaşıma kadar hep belirli kurallar vardı hayatımda tabi ki olması gerektiği gibi mesela en nefret ettiğim olaylardan biridir ,ki bir türkseniz anadan doğduğunuz anda  başlar bu olay !!! elalem ne derr elalem ne derse desin elalem hep der zaten !!! oysa koreye baktığında aslında kore gibi bir sınır çızmek istemıyorum hiç bir ulkede yoktur boyle sacma bir konu  aslına bana çook anlamsızda gelir bu olay bılmem sız ne dusunuyorsunuz ama aslında benım bu dusuncelerım koreyle tanıstıktan sonra meydana geldi blimiyorum ama insanların vurdum duymazlıları mı denır yok sa o kadar orjınal oluslarımı mı bılmıyorum ama benım gonlumu gercekten fetheden bır mıllet oldukları kesın  ... AYYŞŞ ama aşırı orjınaller..ve buna bayılıyorumm ....




 en sevdiğim yönlerinden biri de aşklarıı ah ahh evet aşkları … aslında çook merak ediyorum film ve dizilerdeki gibi gerçekten yürekten seven insanlar var mı korede ???  çok sorar oldum kore dizilerini izledikçe bu soruyu kendime  ….
eeee yanı ıllaki vardır dediğinizi duyar gibiyim ama yani dizilerdeki gibi gerçek ve o kadar saf duyguyla mı bağlanıyorlar bır  ınsana... ayş bu dusunceler kafamı yıye dursun ben devam ediyim  korecanlar ha bu konuya girmişken en sevdiğim yanlarından biri de i arkadaşklıları oyle guzel bır dostluk olamaz heralde hayatta …yanı ben dızılerden gordugum kadar yazıyorum ki gerçeklık oranı ne kadar dır bılınmez ama hepınız bence ıcınizden şoyle geçirmiştirsınız o butun arkadaslarının bulundugu masanın her hangı bır yerınde oturmak o guzel dostların arasında sızde bulunmak o grubun bir parcası olamakk.... salak salak sakalar yapıp aksam sarhoş olan knklarını evıne tasımak annnelrınden azar yemekk paha bıcılemez bır sey gıbı gelıyor kulaga ..... bılmıyorum ama benım acımdan oyle gelıyordur belki…. haaa bu arada(onlar knk ysa bız neyız  huuuu kızarım haaa dediğinizi duyar gıbıyım dostlarım merak etmeyın sızın yerınız bambaskaaa...)benım uykum aşırı geldii ben diğer düşüncelerimi ıkıncı part olarak tekrar anlatıyumm oldu mu ???
kkkkk oldu dedığınız duyar gıbıyımm....dedıgınızı duyma hıssı var ya ınsanda gercekten mutluluk uyandıryor (bu arada  ogut gıbı olmasın ama benden bır tavsıye ınsanlar ne derse desın sız duymak ıstedıklerınızı duyun cunku hayat ınsanların ne dedıgını dınleyecek kadar uzun değil ) teskurlerr ıste bu kadar ......









her zaman FIYTING !!! yenıden ve yenıden !!! kkkk


                                       
                   

     RESİMLER NE ALAKA DİYE SORMAYIN BULDUM                             EKLEDİM !!!! kkkk 


                                         sevılıyorsunuzz...kkkkkkkk


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder