14 Ocak 2015 Çarşamba

Bride of the century



   Yönetmen: Yoon Sang-ho 
Kanal: CSTV 
Bölüm Sayısı: 16
Yayın Tarihi: 22-23 Şubat 2014
Yayın Günleri ve Saati: Cumartesi- Pazar~~ 20.00
Dil: Korece
Ülke: Güney Kore 


Taeyang Anonim Şirketi Güney Kore'nin en büyük holdinglerindendir. Taeyang'ı yöneten aile 100 yıldır bir lanet altındadır. Ailenin ilk oğlunun ilk gelini öldüğünde lanet başlamıştır.Bu lanet sonucunda ortlaıkta  bu lanet durmadan konuşulmaktadır .holdıngın yenı velıhatı choı hang jo bu lanettn haberı yoktur ve gelin kızımmızla evlenmeye mecburdur ...

bakalım bakalım kimler varmış dizimizde ???











size küçük bir bilgi daha veriyim sevgili kore kore severler gerçekten izlediğim kore dizileri arasında kalbimde taht kuranlar arasında... hele ilk bölümleri öyle hızlı ve güzel geçtiki şaştım kaldım yani diziyi izlerken .. hong ki yi bilen bilir böyle çılgındır hep oynadığı dizilerde ama bu dizide bir başkaa.. neyse izleyin görün ...fantastic ve aşk dolu olağanüstü bir film kesin tavsiyemm cancanlarr...






 












UMARIM BEĞENİRSİNİZ ...BEN ŞAHSEN ÇOK BEĞENDİM YORUMLARINIZI BEKLİYORUM...UNUTMAYIN TIK TIK ...KKK


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder