25 Eylül 2015 Cuma

SILA DÖN DEMEYİ UNUTTUM BEN


Hayatta dinlemeye bıkamacağınız şarkılar vardır onları her dinlediğinizde size sunacağı bambaşka hikayeleri vardır ya hani.
.işte bu bölümümüzde size benim hayatımdaki hikayelere yön veren şarkılardan bahsedeceğim .hikayeme kulak verin..!!



Size ilk olarak Türkiye nin gerçekten güzel yorumcularından olan Sıla yla başlıyacağım..Bu şarkı aslında belki hepimizin bir kerede olsa o giderken arkasından dön diyemeyişimizi anlatıyor ...Bu şarkı tüm dön diyemeyenlere gelsin.....DÖN DEMEYİ  UNUTTUM BEN !!




Sen gidince ötede kaldı hayat 
Kırılıp tuz buz oldu toparlanamadı aşk 
Bir deli düzeni bu akıllı masalında 
Ya boşan alışkanlığından ya otur kalkmamaya 

Ayrılık seni görmezden gelirim 
Meret oyalama aklımı 
Uzakta saldım yüzde yüzümü 
Dön demeyi valla unuttum ben..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder