2 Aralık 2015 Çarşamba

OH MY VENÜS

Benim en sevdiğim belkide kore dizilerinde tek seyrettiğim tür olan ROMANTİK KOMEDİYE yeni bir dizi eklenmiş bende hemen bloğuma eklemek istedim (biraz yoğun olduğum için geriden geliyorum :() hemen OH MY VENÜS'ün tanıtımına geçmek istiyorum ikiside çoooook sevdiğim oyuncular So ji çoğunuzun olduğu gibi benim kalbime master's sunda taht kurdu ve kızım Shin min Ah da gumiho'dan cok sevdim. ahhh ne güzel dizilerdii :)şimdide bu tatlı insanlar OH MY VENÜSLE gelmişler hoş gelmişler ....




Kim Young-Ho (So Ji-Sub) Hollywood yıldızları için kişisel antrenörlük yapmaktadır. Varlıklı bir aileden gelmiş olmasına rağmen çocukluk yıllarında büyük bir sakatlık geçirmiştir. Sabır ve inatla sorunların üstesinden gelindiğine inanmaktadır.

Kang Joo-Eun (Shin Min-Ah) gençlik yıllarında güzelliği ile nam salmıştır. Şimdiyse 33 yaşında bir avukattır. O zamandan beri epey kilo almıştır. Erkek arkadaşı tarafından terk edilmiştir. Doktorunun da sağlık sorunları olduğunu söylemesi üzerinde kilo vermek için Kim Young-Ho'yu tutar.
Kang Joo-Eun'un fiziksel görünümünü değiştirmek için çalışırlarken birbirlerinin manevi yaralarını da iyileştirip aşık olacaklardır.











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder